joi, 15 mai 2008

Haos printre cetatenii nebanuitori bucuresteni.

Azi am avut una din cele mai dubioase experiente ever...am fost cu barca alea alea am fumat maxim na inteles nimeni nimic haos.dupa treaba asta m-am intalnit cu un bun prieten am ars un prost p la plaza haos intrun parc bah am murit si eu si el am crezut ca nu ma mai trezesc....la naiba ! pe naiba era genial nu ma interesa de nimic decat sa ma distrez cu tovarasul meu neau posedat toate jocurile mecanice si lumea haos i muzica aiurea...nu stiti voi ce frumoasa e viata...o ard dubios poate poate mam schimbat poate . am mers sa facem si noi un pisu la cora militari mai intai si am mancat si am baut bani lu asta de nus ce dentist...ce sloboz iti trebuie dentist in pula mea orcum ramai fara dinti la 70 de ani si plus ca orcu mori si nu mai ai nevoie de ei .... bah deci clatita cu banane si cicolada smm si cola smm haosssssssSSSSSsssssssSSSSS am crezut ca mor acolo o sa am un orgasm de nu ma mi ridica nici isus de pe jos mai degraba ma ridic eu la el... si cola dinaia haos deti face nod in gat...niomic nu intelegeam nici eui nici amioc meu varza...am scapat din haosul ala de plaza zici ca e aerpoport/gara/unde intoarce 41/nus ce samit/cora militari un haos care te poseda narcotic totul era haotic acolo mah nene da nu nea interesat radeam ne durea la basca de toate din jurul nostru eram in bula noastra ce pula mea.ma suna mama haos coaie nu raspund ce pula mea ma tripeaza aiurea ma mai suna nimic nu raspund ce sloboz si imi triite saraca sms bai sebi sunt fara chei dela usa o ard aiurea p afara...panica coaie ce ma fac...am plecat din cora aia haos si am ajuns in plm in plaza din lac in put mah nene haos posedari supranaturale cocalari cocalari omniprezenti mai rau decat sfantul duh bula nasotra ne mai aminteam de ama ma stresa dute dute da intra in alt trip prost ce ne face un cacat e jiji amarat facut in scarba la naiba da e alceva ajungi acasa si stiu ca nu va intelegi bine cu parintii vostri da cand esti fuamat ii iubesti ii intelegi glumesti cu ei te bagi aiurea ins eama cu ei si sunt si ei foarte fdericiti ca vb cu ei plm tu esti fericit toate bune si frumoase acuma uni dintre voi ar zice bah nene da nu poti sa te intelegi cu ma-ta decat fumat esi bulangiu...da coaie daca zic ca a probleme la 18 ani ziceti c ai mah esti copil vezizi de scoala ta si de viata ta coplaroasa da nu e asa poe nu am aceleasi probleme cu tata sau cu tine care ai 20 si "n" ani da le am si eu si sunt naspa dupa gandirea mea si da ma mai face sa uit de probleme si sa fiu putin tim liber si sa imi odihnesc capul si trupu incep sa cred ca nu e drog e medicament si ca or ce medicament nu trebuie dus la extrem si plus ca si medicamentele pot satid ea efecte secundare stiu eu ce stari de oboseala si chesti dubioase par p e tate alea alea orcum evadam si din plaza aia jegoasa cu cocalarii aia muisti fara creier in cap ridicativa la cer sloboziti de pinguini amici mei dragi si scumbi bo$$silor! am evadat din plaza si am sunato pe mama daca imi da si mie de txiu bani sa ajung mai repede am ajuns acasa si am inceput sa scriu si povestea a ajuns sa fie chiar in timp ce scriu adevarati ar spune ca e in timp real asa ca va las ...ochi in toate partile si tinel palmat !

Niciun comentariu: