vineri, 18 iulie 2008

Cu scuzele de riguare...

Imi pare sincer rau ca nu am mai avut timp sa scriu,si zic asta sa ma simt eu mai bine ca mam scuzat pt ca stiu ca nu e asa de citit blogul meu...gen as vrea sami fac putina reclama putin mai undergrownd.eventual niste taguri si poate niste stickere...va scriu dinou cu foitzele si hasisul pe masa dar de aceasta data va spun mai mult droguri mai multe probleme mai multa bataie de cap dar si o senzatie de implinire cand ajng acasa cu tovarasul meu K si dam drumu la aerul conditoinat si calculam problema din foaie si dam drumu la prost dupa o zi grea de alergat prin oras...nus ce sa va spun si eu am probleme cu facutu rost e cam panica am vreo 6-7 contacte dintre care aveam 1 in 80% din cazuri ma ajuta...dar omu nu mai dadea de o combinatie care sa ii comvina...asa ca am pierdut cel mai important contact,acuma dai si da telefoane si nervi si dezamagiri dar pana la urma se intampla ce am zis eu mai sus.a venit vacanta copii rupetiva capu sa muriti pt ca orcum murim o data dar de data aia pentru totdeauna...il astept pe tovarasul meu dupa intalnirea de gradul 3 cu maicasa sa faca rost de cash.nu va speriati am ajuns la concluzia ca facem ce facem si dam de bani.mai greu unde cand...dar nu mai avem atat de multe panici pe strada chiar e caterinca,neam documentat si nuprea iti fac gabori mai nimic decat la cantitati industriale avem 18 ani nu afla parintii totul e sub control.uneori imi doresc o garsonera cu tovarasu meu cu 6 plante in baie la lumina neoanelor sa am bartai punga sa rulez sa ascult muzica mea.sau intamplat infinite intamplari si apsolut de fiecare data cand eram mort imi ziceam "bah asta tre sa o scriu pe blog" evident as vrea sa fac un blog de succes,da cand am verdele si pe tovarasu meu la mine acasa nuprea ma mai intereseaza nimic.am mai dat acum drumu la un fraier ca am impreasia caunt prea lucid...Perfect...am fost cu tovarasul meu la astoria in vizita la cineva is mai aveam un mugure am rulat un joint si am plecat spre astoria si pe drumult ala prin padure si plin de peripetii...e ca o poveste daca e sa o iei asa si zic poveste la modu scufita rosie si alte nebunii.eram noi pe drumu al prin padure morti bah da cael mai mortzi din viata noastra aveam out of body expirience de se ridica sufletu si corpu ramanea pe pamant si neam intalnit pe drumu al cu niste caini pui de caine si evident mama lor un caine tare fioros dar am vb si am rezolvat situatia cu o viespe carnivora si cau o duzina de gandaci dinaia cu clesti nus cum se numesc orcum mari si dubios care zburau spre noi si ne urmareau...cand am ajuns la astoria la portile astoriei am crezut ca am scapat de peripeti dar nu a fost asa . deabea acolo au inceput era cainele portarului un caine relativ frumos dar cainele acesta dezvoltase o abilitate: dadea din coada parea fericit si jucaus,bucuros ca near vedea . ne arata coltii si ne maraia daca va puteti imagina bah urat urata experienta.am ajuns pe o banca si am murit pe acolo de nu vorbeam nimic unu cu altu si mam hotarat sa merg eu sa iau ceva de baut . ajung la magazinu cu pricina si acolo ce sa vezi tot "stafu" astoriei juca barbut pe masa de la restaurant de la portar la chelnari.jucao oameni barbut se certau tranteau peacolo dadeau cu pumnu in masa si zic eu ma ajuta si pe mine cineva la care ala de la magazin zice e inchis...am aruncat aia 500 de mii pe tejghea si am zis haide domne dami si mie 2 sucuri...a luat portaru cheile de la vanzator si mia deschis mie frigieru si miam luat si evident mia dat tzeapa la bani...da eram prea mort si am vazut orcum ca sa purtat prea frumos avea fericire la banii mei...a fost o experienta iarasi foarte dubioasa...ma rog mam intors la clau si neam bucurat de restul dupamiezei...

Niciun comentariu: